سلام. لطفا منو حلال کن. فردا دارم میرم بیمارستان. عمل قلب دارم. باید دریچه قلبم و عمل کنم. آخه میخوام یه دریچه واسه قلبم بزارم که فقط بروی تو باز بشه

سلام به تمام دوستان بازدید کننده امیدوارام از مطالب خوشتون بیاد ولی جوون اون مادرتون یه نظر خشک و خالی هم بزارین آدم دلش خوش شه... 

مرده

یه روز یه مرده میخوره به نرده...

به رشتیه میگن زنتو با پاترول بردن میگه:

اووووووووووووووووووووووو اینا بنزین ازکجا گیر میارن؟

پول

به یارو میگن اگه بهت یه کامیون پول بدن چیکار میکنی ؟

میگه پنج تومن میگیرم خالیش میکنم.

اس ام اس

عشق رو اد کن . غم رو دلیت کن . دروغ رو هک کن . از معرفت کپی بگیر . برام اف بذار . و این اس ام اس رو واسه عزیزترینت سند کن

ستان. عمل ب دارم. باید دری

ترکه با احساسات یکی بازی میکنه سه هیچ میبازه.

جون من

لبخند رو هیچ وقت ترک نکن حتی وقتی که ناراحتی

 چون افسردگی خیلی خطرناکه حسن !

 ممکنه که داغون بشی حسن! نیشتتو ببند حسن!!!

 

همیشه سعی کن تو زندگی امیدوار باشی

 هیچ وقت غم و اندوه چیزایی که نداری رو نخور

 مثل عقل ، انسانیت ، درک بالا.....اینا اصلا ارزش نداره!!!!

 

تو دنیا عاشقا خیلی بی کسن

 عاشقا عاقبتش خار و خسن

 اینا رو گفتم تا بدونی عاشقی خیلی خطر ناکه حسن

 

 

لبخند رو هیچ وقت ترک نکن حتی وقتی که ناراحتی

 چون افسردگی خیلی خطرناکه حسن !

 ممکنه که داغون بشی حسن! نیشتتو ببند حسن!!!

 

همیشه سعی کن تو زندگی امیدوار باشی

 هیچ وقت غم و اندوه چیزایی که نداری رو نخور

 مثل عقل ، انسانیت ، درک بالا.....اینا اصلا ارزش نداره!!!!

 

تو دنیا عاشقا خیلی بی کسن

 عاشقا عاقبتش خار و خسن

 اینا رو گفتم تا بدونی عاشقی خیلی خطر ناکه حسن

 

 

ما خیلی از انقلاب دور شدیم........

..

 از امام حسین فاصله گرفتیم..............

. .

 . شهدا رو پشت سر گذاشتیم.......

. .

. کم کم داریم میرسیم به میدون خراسون.....

کسی پیاده نمی شه؟

 

 

عسلم

گلم

 نازم

 عمرم

جونم

 قشنگم

 نفسم

 عشقم

 قربونت بشم

 دورت بگردم

 .

 .

 .

.

 اینا رو تمرین میکنی منو دیدی بهم بگی

 

 

جوووووووووووووووووووووووووووووووووو
وووووووووووووووووووووووووووووووووو
ووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون من !

 نفس رو داشتی؟

ترکه

یه ترکه میره جلوی آینه به خودش میگه این کیه؟

بعد از یک ساعتفکر کردن میگه

آها این همونه که اون روز توی سلمونی دیدم...